when it was good

oj oj oj.. time just fly!
suttit och bläddrat igenom gamla bilder, inlägg och ditt och datt.
memories can fade but pictures don't! och då minns man allt så tydligt igen.

jaja, sommarsugen nu som tusan. skiner solen är allt tammefan på topp!
beställde en bikini idag från cheap monday. kommer snart hem i brevlådan! iih
men tänker inte slänga ut någon sneakpeak ännu, för då är det väl nån mer här som beställer.
och man vill ju inte smälta in på beachen, tvärt om (;

imorgon står sovmorgon på menyn och en morgonkaffe med jocke, om jag lyckas locka över honom med min övertalningsförmåga.

och nu ikväll sa en person en oroväckande sak till mig..
hm, spökar lite i huvudet på mig nu. men ska inte tänka så mycket mer
men tammefan inge mer skit nu tack. vore schysst om gud kunde höra något av det jag säger här nere på jorden.
give me/us a break!

dax och tänka på refrängen, SOVA! sleepy me
 
solen i ögat, ser ju halvt wasted ut?
(en jag påväg till jobbet här om dagen) ¤





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0