lol

hmf.. jocke tycker inte att jag kan släppa loss ordentligt? HAHA say whaat?!
och han är trött på det fick jag predikat för mig idag minsann! (skämt osido)
jag tänker för mycket säger han. och ja.. haha det kan nog stämma,
men löpa linan ut kan jag väl göra för det ?!

singel och ingen att behöva ta hänsyn till, living the dream.
men neeeh endå är jag så försiktig. (men det ska man vara) så det så!

så nästa gång ska jocke smuggla ner piller i min drink är hans plan.
så mycket vill han att jag ska släppa loss, jo tjena.
som att jag kommer lämna mitt glas obevakat i hans sällskap nu. skulle inte tro det ; )

och att släppa loss i jocke-style kan innebära mycket, ha ha.
Man kan fakiskt släppa loss på många olika vis din snusk-sexistiska-alkoholutangränser sjuka människa.


but i love u anyway ;$ hohohihi

kyss och smek och massa lek, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0