råtta

gud va skumma grejjer man kan drömma.
drömde först om mig och robert. vi var små bebisar och låg tätt intill varandra på en filt. och han pussa mig på kinden.

små bebisar, jag klappar robert på kinden.


och sen drömde jag om två små hamstrar som sprang runt i mitt rum och helt plötsligt var det en råtta där.
som ville skada dom, och tiden höll på att rinna ut. var tvungen att rädda mina hamstrar..

jag har ju haft 3 hamstrar tidigare. hilda, wilma och selma. riktigt söta små bollar ♥
och på nåt konstigt vis så tror ja att jag och robert var hamstrarna i min dröm och råttan var ond.
haha sjukt skumt. men drömmar är ju oftast inte logiska så (?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0