på tiden

var ett par dagar sen sist nu..
inte haft någon ork direkt att blogga.
denna helg skulle man jobbat och idag också men så blev det inte.
för i lördagsmorse vid halv 7 tiden vakna jag upp och mådde så sjukt illa och vill bara lämna min egen kropp ungefär.
började spy och darra. pappa fick komma och hämta mig hos linda, låg sängliggandes hela dagen..
vet inte vad för virus jag åkt på, magsjuk blev jag iaf.
inte kunnat äta någonting typ på hela helgen. försökt i små mängder så att inte magen ska göra revolt igen :/
illamående är nog den värsta känslan som finns. man bara vänder och vrider på sig.
vill ur sin egen kropp tills det gått över..

jag har gått ner 5 kilo sen förra veckan.. helt sjukt ?
trodde först det var något fel på vågen men då provade linda den för att se om vikten stämmer för henne och det gjorde den. så jag har tappat 5 kilo på ett par dagar. hmf gaalet

ja, att bli magsjuk är ingen höjdare.
för oav om man bara spyr en dag så tar det flera dagar att återhämta sig och få ut viruset ur kroppen.
mamma stoppade om mig här om kvällen med 3 täcken och även kläder på och ändå var jag kall som en isbit?

aja nu mot kvällen känner jag mig mycket bättre, fått i mig lite middag nu och känner redan att kroppen börjar bli bättre, magen är gladare. thank god.

tycker så synd om mina tjejer på jobbet bara som fått slita hela helgen och idag för att min kropp ska krångla ;/ nästa gång ställer jag upp för er.
man får ju sådan ångest när man blir sjuk för man vet vilken stress och slit man skapar på jobbet..
men vad ska man göra? bakterie-j*vlarna lever ju sitt eget liv..

glad för att krafterna börjar komma tillbaka nu iaf! jippii 



Kommentarer
Postat av: Mia

Hur går man någonsin vidare när ens bror dör? Kan man bli lycklig igen på riktigt? Det är min värsta mardröm att min bror ska dö. Du är så stark, massa kramar!

2010-03-08 @ 22:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0