old out, new in!

idag har man vart ute och rört på sig en del. mycket skönt!
och idag har jag köpt mig en ny mobil också, den ni!
kanske var på tiden.. hehe tycker iaf alla andra att det var! ;)
min mobil kanske inte var i det bästa skicket dom senaste veckorna. den's glansdagar var nog över nu.
så nu ska man prova sig på en touch-screen. hah ska bli intressant och se om jag har någon känsla för sådant.
får väl se, annars slutar det väl med att jag får damp och slår på skärmen istället.
neråå ska sköta om denna mobil nu!
och loppan som är som han är tyckte han var lite finurlig när han gick runt och knappa in på alla mobilskärmar på elgiganten "emma köp denhär"... 
(åhh måste vara ett tecken från ovan tänkte jag) när det står så.. ;o
or not! men fint försök lopp

jaja.. nu har man suttit och läst bruksanvisningen, så lite fler bitar som fallit på plats.
den är nog inte så värst komplicerad när man vant sig vid den. touch touch toouch.. ( hur svårt kan det va? )

snart börjar Desperata hemmafruar, ska göra mig redo för det, hej sålänge!


p.s eftersom min gamla mobil var så pajj, såg naada på skärmen så kunde jag ju tyvärr inte föra över alla kontakter till simkortet. så har ingens nummer förtillfället.

så sms gärna ditt nummer till mig om du tycker/vill att jag ska ha det ;)  d.s




Kommentarer
Postat av: jennifer

hahaha. vilken blev det nurå? rings imorgon. godnatt, älskar dig.

2010-03-09 @ 21:22:33
URL: http://idie.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0