mätt och belåten

nu har man fått sina våfflor gräddade. lyckades trycka i mig sex stycken faktiskt. haha
första gången jag lyckats äta så många vid ett och samma tillfälle.
kände att man får väl passa på när det väl serveras.
vilket är typ bara en gång om året för min del.
Finns det en enda dag per år som är i våfflornas ära så är det ju bara att hugga in!
mina hjärtformade små våfflor



skönt när jag titta på klockan nyss och såg att tiden inte flygit iväg så värst mycket.
haft lite besök och har besök. så pratat och fikat och tittat på bilder. så hade väntat mig att tiden skulle ticka iväg.
men nu kan jag gå och lägga mig i tid med gott samvete. sjukt trött är jag!

jusste en låten sneakpeak på mitt hår kan jag väl bjuda på.
blev ju somsagt några slingor igårkväll. och blev inget fiasko som jag kanske hade förberett mig på.
skönt var ju det, utväxten blir somsagt inte lika markant när man duttar i ngr slingor som bryter av.

det får duga


nu är man duschad och baby-len av alla mina krämer.
ska krama kudden strax, säger godnatt torsdag och godmorgon fredag.
för imorgon är det ju fredag. och detta är min lediga helg. like!
får se vad man gör av den, lite shopping står på listan iaf, och ett glas vin på lördagskvällen är nog inte helt omöjligt. har lite smått och gott att välja på.

men godnatt nu, pladdrar ju bara.. hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0