måndag

nu är man hemma igen efter en lång arbetsdag, fullt upp har jag och jessica haft det.
men vi jobba på bra, kom mycket varor. stökigt, lite halvkaos. men det är man ju van vid.
första dagen på sportlovsveckan för alla skolbarn. hoppas ni är shoppingsugna nu, vill ha tempo tempo! ;)

och nu mår kroppen bättre också..
kroppen var inte på topp för fem öre ända fram till lunchen. sen tröck jag i mig en foccacia kyckling/fetaost och massa sallad och så mådde jag redan mycket bättre.
hade antagligen lite brist på mat i magen och domdär kaffekopparna igår kväll gjorde nog sitt.
fick nog en överdosering av koffein. och det hjälper ju inte en direkt att kunna sova då?
så inatt kommer jag sova gott. får ta igen dom förlorade timmarna då. alldeles slut!

blev en lunch med jenfa minsann och ngr till, mycket trevligt sällskap :))
skrattade så jag fick magkramp! haha

ska ta mig ett varmbad alldeles strax, ska bli underbart!
och imorgon börjar jag kl 12, fy så skönt det ska bli!

fortsatt trevlig arbetsvecka och för er andra som har lov, screw u! (just kidding)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0