I DIE

allt jag har att säga. i die i die i die
"the thought of livin in a world were u dont exist" :$

ska man skratta eller gråta är ju frågan ?!

vilka repliker.. och för er andra som inte hänger med i svängarna om vad ja pratar om så är det ju twilight ofcourse.
köpte rullen idag, new moon. kollade nyss klart på den med papsen. och somsagt i die!
förbannat vacker kärlek.
visst jag har ju sett den på bio, twice! men lika breathtaking nu som då.


men aja, vi alla ska väl få vår edward cullen saga någon vacker dag (a)
haha nej, dax och kliva ner på jorden nu kanske.


imorgon ska ja nog ta en trip till lägenheten. för min deklaration ligger nämligen där och väntar på mig.
pirrigt värre. fyfan om jag blir återbetalningskyldig nu i år igen.
förra året blev jag ju det, mitt förra jobb innan gina tricot gav mig ju lite mer än väntat och jag tacka och tog emot med ett stort flin på läpparna. sen visa det sig självklart vara lite för lite skattavdrag på det. no kidding.
tur att man har lite i bagaget då så det inte svider allt för mycket.
Men i år får jag nog tillbaka en slant, annars blir jag förvånad.
vore ju perfekt med lite sommarpengar ;)


och från det ena till det andra, imorse tog ja sprayflaskan över min lilla dator och sprayade frillan lite lätt.
ett råd till er som inte hunnit göra det lilla misstaget, gör inte som jag.
för nu är det nämligen ett helt lager över alla tangenter och musbord av hårspray. ingen skön känsla att röra vid.

så måste tvättas imorrn! för dethär funkar inte för mig.

men nu tittar john blund in. dax för en trip till sagolandet.
och inga mardrömmar är välkommna inatt inte!
sleep tight





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0