helgens

jadu i fredags blev det karatefylla minsann för hela gänget!
kul kväll varé allt!
sen upp och hoppa på lördagmorgon och öppna butiken, hoppade in för josephine som inte mådde så bra!
men bakisfyllan hann aldrig ikapp mig, skönt det. resten av tokstållarna låg hemma med sprängande huvudvärk minsann. så kan det gå ;)

igår kväll kom maddo och marcus och hämta upp mig så bar det av till nicklas för melodifestivalen med some people. trevligt trevligt. dock var man trött och tärd som jag vet inte vad. blev ju inte så många timmars sömn på natten. Vaknade upp halv 12 idag. det behövdes en rejäl sovmorgon
ooooch solen skiner. så ska ta mig ut på en prommenad utan tvekan.
får ångest av att sitta inne en såhär vacker dag, man får väl skämmas lite ?!

ja och påtal om mellis, den lilla flickan Anna tog ju hem segern då!
vad tycker ni om det? fått höra en hel del mixade åsikter. en del bra och en del fiasko
själv tycker ja hon var grym, grym röst, grym låt. men ni får ju tycka vad ni vill
visst hade vart kul om nån ung hunk som erik saadé hade representerat sverige (graaow
men anna tog visst hem sveriges hjärtan ♥

Anna Bergendahl- This is my life




Kommentarer
Postat av: linda

hihi ;))

2010-03-14 @ 20:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0