hej

idag har man lite tid över för ett inlägg!
ledig idag. sovit minst 10 timmar inatt. väl behöva timmar!
idag blire tvätta som attans, samlat på mig en hel hög så nu var det dax (a)

hela helgen blev det jobb! och druckit med måtta, plus poäng till mig. ++
fredags blev det middag med familjen + jossan , wok! mums! sedan en sväng till micha!
lördag, jobb och middag på grottan med ngr tjejer, sedan sportbaren!
var kul, trött som attans dock. så lite otaggad.
men alla andra hade ju kul som inte skulle jobba dagen efter ;)

igår var det tänkt att det skulle bli en liten fika efter jobbet. men slutade med en 7 timmars lång fika med vännerna.
lunch, fika sen middag sen hem :) mysigt.

idag fyller alex lilja år så blir en bio med jake alex och jossan ikväll :)
får väl ta och bjuda födelsedagsbarnet på lite popcorn!

näe, nu ska jag ta och fortsätta med mina sysslor här hemma! sen en FET pw på det!
puss påer

bea an' me!

jos an' jocke!


7timmars fikat igår. jakes hm.. 3 beställning maybe ? hungriga var vi!



tjao

Kommentarer
Postat av: Sofia

Inte tänkt att börja blogga igen? Saknar din blogg!

2010-10-04 @ 22:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0