vår vår vår vår vår vår vår

jag är sååå sugen på våren så det skriker om det!

våren är nog faktiskt min favorit årstid.
vet ni varför?! ne då ska jag tala om det för er.

för jag älskar alla känslor som sprudlar i en när våren tittar fram.
alla underbart härliga vårkänslor.

pirret i magen när solen tittar fram och man känner att ljusa och varma tider är påväg.
finns ingen bättre känsla!
våren får en att längta efter sommaren som mest, för att man vet att den är så nära.
gömmer sig bakom hörnet, men snart tittar den fram!

när man kan gå ut endast i jeans jackan, ballerinaskorna och solbrillsen.
känna gruset under fötterna, solen i ögonen och vinden i håret.
alldeles lagom varmt i luften, varken för kallt eller för varmt.
gillart starkt!

ge oss vår snart! :D
mysiga kvällar på baksidan med vänner, vår-prommenader, uteserveringar i vårsolen.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0