unsmoked

lugn och mysig fredagskväll, skönt med sådana kvällar också emellanåt.
idag var en bra dag på jobbet, peppad som tusan. nicenice

jobbet kallar imorgon också. blivit mkt jobb denna vecka.
jobbat måndag, onsdag, torsdag fredag och lördag söndag och åter måndag igen.
ledig på tisdag nästa gång. men då är det även jeans/personal kväll på jobbet.
så ska traska dit även då! :)

kollat på solsidan ikväll, hahaha!
skönt program. älskar komedi.
älskar allt som ger ett gott skratt!

jusste, något som jag inte nämnt i min blogg som verkligen är värt att nämna,
det är att jag typ nästan slutat röka.
lagt ner rökning på heltid helt och hållet.
tar en cigg endast vid festligare tillfällen, när alkohol är inblandat.
så endast helger med andra ord!
sist jag rökte var förra lördagen minsann, och denna helg ser ut att bli lugn så blir nog inget bloss alls :))
dendu! känns grymt bra.
har aldrig velat bli beroende av dendär skiten så varför röka när man inte behöver tänkte ja?!

stolta, visst?
vet att pappa kommer bli överlycklig när ja berättar det iaf.
för har faktiskt inte nämnt det för typ någon. inte likt mig ?!


körde ett litet spontant, kort träningspass här i veckan hemma i lindas vardagsrum,
tro mig, kännt av rejäla biverkningar vill ja lova.
knappt så man kan dra ut stolen utan att det känns. herregud, träningsvärk kallas det väl.
pinsamt, vad ska man säga, träna har inte varit min starka sida dom senaste månaderna.
men ska fan bli ändring på det nu känner jag.
för det är ju så jäkla skön känsla att träna, man mår ju såå bra!

nedu, gud vad jag skriver här ser jag. var ju ett par dar sedan sist. so why not?
nu blire att krama kudden, nybadad är man också minsann, ett bad efter jobbet var pricken över i't!


en kväll på lyset bjussar ja på!
godnatten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0