sunday!

nu skriver man sitt sista inlägg på länge från denna dator som befinner sig i hallen.
för er som inte visste så pajjade min laddare till laptopen för ett par veckor sen.
så illa tvungen har ja varit att sitta och häcka i hallen vid vår gamla dator, mindre bekvämt än att ligga i sängen liksom.

men en ny HP laddare är fanimig inte billiga. mellan 600-1000 kr! shit hallå liksom?!
så inte varit så taggad än på att köpa en ny menar ja..
hihi men ikväll visade det sig att snäääälla fredde hade en laddare som bara låg och damma där hemma.
så den "fick" jag minsann, wiho! :))

så nu säger jag hejdå gamlé trogna dator! tack för dessa veckor..mkt tålamod för att du ska tänka så jädrans länge!

söndags fika ikväll blev det också med gott sällskap!
nu bliré borsta gaddarna och tvätta ansiktet och säga godnatt för idag!




Kommentarer
Postat av: Linda

Jaapp alltid gott sällskap när jag är med :)

ses på onsdag igen my love... pusss

2010-02-28 @ 23:19:10
Postat av: emma

jamenvisst sörru! utan dig, en ledsen mig : ))

yepp, onsdag it is <3<3

2010-02-28 @ 23:30:39
URL: http://emmawessman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0