snöväder!

----
helkväll hos micha och bea igår, very nice. mutchoo mutchoo!
lite halvseg idag känner ja, blev ett par glas igår. var fan över 2 veckor sen ja drack sist.
så vinet gav sin verkan med andra ord! hah

och sängen blev trång inatt av lite fler muppar.
men jag är ju den mest sällskapssjuka människa som ni alla vet, så klagar inte.

fikade med familjen nyss, haft ett litet family meeting.
och det gick väl bra. inte sura miner iaf ;)
har en del att ta tag i, ngr beslut att fatta. och det är ju inte så lätt när man heter emma wessman liksom.
beslutsångest är jag mycket bra på att ha när det gäller allt.
te eller kaffe? ööhh måste tänka, och dethär är ju tyvärr ett lite större beslut än så som påverkar i långsikt.
men men slutskrivit om det nu

ikväll är det melodifestivalen, wiho! taggad som fan
Darin ska ju vara med, höga förväntningar på den grabben va!
så hoppas han bjuder på en bra show.

fyfan va sugen jag är på att ta en PW, gå av sig lite av gårdagens intag vore skönt!
ska nog fan göra det, men det är ju fan storm ute kom ja på ://
kan man ge sig ut då?! kanske borde låta bli.
----
jaja.. ha trevlig lördagskväll folket!

jäkla mounteverest på baksidan!



ett portträtt av mig och angelica i snön, jäkla snygga vi blev!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0