oh yeah!

today is a brand new day!

och jag är på topp, inte av någon speciell anledning. bara känner mig allmänt flamsig och sprudlig idag minsann ;)
vet inte om man kan använda sprudlig i en sådan mening, men det gör jag idag!

sitter här med mitt kaffe och diggar musik
ska hoppa in i duschen snart och fräscha till mig.
mycket födelsedagsfirande bliré idag!
och kanske melodifestivalen mot kvällen om man får någon tid över..återstår att se vid eight a clock!
igår blev det utgång minsann. hade inte planerat det men efter ett par glas vin blire ju nästan aldrig
som planerat såatt!

och kul hade vi! dansa ochs sjöng. lövley va ;)
hoppas ni får en dunderlördag!

och grattis kära mamma på födelsedagen ♥  för hon är nämligen en av dom som ska firas denna dag!

ciiaoo bella


jag och du! så är det bara,  då. nu och föralltid

öland 08



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0