my hair!

ja herregud gott folk. mitt hår har varit med om det mesta nu, blont, guld, brunt, svart. . .

jag är ju en blond brud med blåa ögon i botten va ;)
men nu har jag brunt, och det ger ju en jäkla utväxt hela tiden. not nice.
men nu ska jag faktiskt ta och exprimentera lite igen.
ska låta färgen går ur sig lite. så nu har man redan fått dendär dunderläckra utväxten igen.
men man får ha lite tålamod om man vill få som man vill.
och jag tänkte ta och ljusa upp mitt hår lite igen. göra lite fräscha slingor.
kan bli kul.
men ska tappa lite mer färg först innan jag startar mitt nya projekt.

my hairdays, enjoy


blondiie                  blackii                     browniie                goldiie







Kommentarer
Postat av: Jenna

Inte att förglömma dom rosa slingorna du hade ett tag :p

2010-02-09 @ 09:43:06
Postat av: em

nej men tack så hemskt mkt för att du påminner mig om det jenna, minns mkt väl. tyävrr har man ju ingen bild på det, (what a shaame) ;o

2010-02-09 @ 13:28:47
URL: http://emmawessman.blogg.se/
Postat av: Jennifer

HAHAHAH jenna

2010-02-09 @ 21:49:03
URL: http://idie.myshowroom.se
Postat av: Jenna

det är lugnt emma, jag kommer alltid att påminna dig om såna fina saker :)

2010-02-11 @ 09:01:03
Postat av: sv: em

vilken tur jag har som har en så fin vän som dig då jenna.

2010-02-11 @ 09:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0