hooly

citerar strand igår:

-oooch linda åkte ut fast hon var lagkapten
jag har aldrig sett en kapten behöva gå av sitt eget plan, inte ens på hemmaplan!!
DU är så dålig på det här spelet linda, OCH det är ju ditt spel!
jag skulle aldrig komma på ett spel som jag är dåååålig på

du skulle liksom dricka minst 25 klunkar och du sitter fortfarande på samma baccardi
OCH det är liksom en 33 cl flaska...
DU ÄR SÅ KASS LINDA!

det var väl typ i stort sett det strand pratade om hela kvällen igår/natt.


HAHHAHA
dog av garv igår alltså. strand stod för hela underhållningen                                                                               

han fick nog i sin en hel del för mycket av allting tror jag..
den grabben mår nog inte så bra idag.
vi andra får väl känna av lite träningsvärk av allt garv.
för bakis är jag faktiskt inte, skönt det.

holy macarony.. rolig kväll faktiskt dé
började med en middag på golden cave, sedan melodifestivalen hemma hos jake och där blev vi kvar hela natten.
bjussar väl på nån bild sen!

nu är det söndag och idag ska jag lätt ta en PW ute i vinterlandet.
får väl se om jag kan ta mig fram på småvägarna..

tjao!


Kommentarer
Postat av: LINDA

hahahahaha

2010-02-21 @ 16:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0