HAH

var tvungen att dela med mig av min msn konversation med jennifer idag.
det började med att jag loggade in och heter : hoppar du, hoppar jag <3..
och resten kan ni ju läsa själva!

Jennifer säger:

ingen jäkel ska hoppa

£. hoppar du, hoppar jag.. säger:

haha nej hoppas jag fan inte. för då måste ja hoppa efter

Jennifer säger:

vem ska hoppa?

£. hoppar du, hoppar jag.. säger:

haha nej ingen

Jennifer säger:

wieerdooo

skriv istället:
"orkar inte du, så orkar jag för två"

£. hoppar du, hoppar jag.. säger:

haha man brukar ju säga så om sina bästa vänner. hoppar du, hoppar ja

Jennifer säger:

;)

£. hoppar du, hoppar jag.. säger:

; )

Jennifer säger:

hahaha
eller så som jag skrev

£. hoppar du, hoppar jag.. säger:

du dendär va bra jenfa

Jennifer säger:

hahaha ja
use it!

£. hoppar du, hoppar jag.. säger:

hahahahah

Jennifer säger:

lite mer positiv
haha

£. hoppar du, hoppar jag.. säger:

din va nog lite bättre

Jennifer säger:

än
hoppar du, så stoppar jag dig inte. då hoppar jag med
hahahahhaa
hemskt ju

£. hoppar du, hoppar jag.. säger:

hahahahah
nu får du det att låta så jävla illa

Jennifer säger:

hahaha


 -så nu kör jag nog på  "orkar inte du, orkar jag för två"
nog lite bättre va än  "hoppar du så tänker jag inte stoppa dig, då hoppar jag med!"




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha! Du e rolig du

2010-02-25 @ 18:53:26
URL: http://idie.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0