gókväller

nu e klockan midnatt och trött är jag icke. kul!
vart en seg söndag för mig, inte gjort av med mycket energi inte.
men söndagar sägs väl vara vilodagen? så..

kirrat med tvätten nyss, håller på och tvättar typ hela garderoben.
kände att det var dax att röjja upp lite i min röra.

imorgon är min jockepockepäronpung ledig, som jag!
så blir nog en morgonstund med den grabben. wey!

och nog lyckats lura hit jossan-kossan imorgon också. grym man är!
för den tösen är också ledig. så tänkte bjussa på lite fika.

och jäklar vad jag ska träna imorgon minsann. så svetten rinner!
vill bara bli av med allt jag stoppar i mig. hah

men ska väl glida mot sängen nu och försöka bli trött.. hm
en början iallafall.

godnatt på er alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0