glad är jag!

föööööör idag fick jag en strålande nyhet käre vänner, efter mycket kämpande och ansträngning så fick Lindow beskedet att hon får byta jobbhelger nu, så vi får vara lediga tillsammans!
dendu! gissa om viii blev glada liksom ?! :D

känns bra det, för man vill ju kunna umgås på helgerna utan att hela tiden behöva planera och ändra arbetspass hit och dit. så nu har man ett problem mindre.

och idag när jag kom hem från jobbet spelades brorsans låt i huset.
så stog en minut i hallen och lyssnade klart, vartenda ord, varenda mening går in i själen.
roberts killkompis förstår ni spelade in en låt efter att han gick bort..
så mamma låg i badet och lyssnade på den när jag traska in.

♥♥♥

nu ska jag ta och betala lite räkningar tänkte jag, alltid lika kul!
men imorgon är det ju löning. så kontot behöver ju inte eka sådär jätte länge! ;)


--->---->-----@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0