uppdate!

just nu sitter jag och håller koll på flight tiderna på arlandas hemsida.
mamma och pappa skulle landat 21.10. men när klockan började närma sig 10 och fortfarande inte hört från dom började tankarna spöka. men tydligen en del förseningar. så nu ska dom anlända vid 23.00.

städat, tvättat, diskat och bäddat rent har jag gjort.
fräscht att lägga sig i nytvättade lakan.

snabb genomgång om senaste dagarna

fredag
, hemmakväll med syrran och hennes vän + jockepocke! va mys!

lördag
, jobb sedan tjejmiddag, hur mysigt som helst hade vi. och tjejmiddags spelet rotades fram självklart.
400 frågor för den ultimata tjejmiddagen, hur bra låter inte det!? blev utgång till vår lilla sportbar sedan.
och sovsällskap av maddo fick ja, söta du! tack för en rolig kväll allihop!

söndag, soffpotatis hela dagen lång. hade ingen ork till något annat. dock sken solen, så lite ångest fick man ju allt.
sedan bio på kvällen, baunty hunter blev det. rolig komedi-action med Jennifer Aniston. redommenderar jag att se ;)

måndag, jobb och hem städa, fixa och dona. och sällskap av mindell fick jag också. snälla du!
och ryggmassage var han så snäll och gav mig. fytusan vad jag var stel innan och nu mår ryggen kanon.
massagen håller i sig ännu. dendu!

och ikväll efter jobbet satt två små söta tösar utanför dörren och väntade på mig. jennifer och sanna.
så blev en te och lite prat. och så titta dom på medans jag lagade min lyxiga middag, kyckling, pommesfrites och bea-sås!
mumsfillibabba!

men snart så landar dom, ska bli mysigt att få hem dom faktiskt :) ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0