resfeber

ja, nu har päronen packat färdigt sina resväskor och gett mig lite fickpengar!
har ju inte nämnt det ännu men mam och pap åker till Israel imorgonbitti och lämnar mig med huset i en vecka.
dom åker till varmare platser dom. skulle ju inte tacka nej till lite semester själv.



Men blir skönt med lite egen tid här hemma också.
blir nog nån middag och mys med vänner.
och linda kommer imorgon och sovsällskapar med mig :))

garanterat blir det att laga my favourite flygande jakob rätt i veckan också,
så gott. veeesst maddo?

och idag blev en flumdag med jossan på jobbet.
vi lät väl ungfär såhär bakom kassan

-ooh iiih aah
-men kom igen då! ta i
-men jag tar ju i
-men hårdare, fan va tight hon är då
-tryck!
-shit!
-börja töjja på sig nu
-låt mig försöka igen
-ååh nudda hålet, nästan inne
-ooooooh jag är inne nu! ja klara det. 
-lyckades du?!   ...(fick igenom byxknappen dvs efter tappra försök)

och det var vi med andra ord när vi skulle få på dockan jeansen.
TEAMWORK! HAHA



det är en utmaning vill ja lova. någon som känner igen sig?



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahhahahhaha

2010-04-06 @ 19:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0