gossip girl

jadu ikväll skulle man sitta bänkad till gossip girl mellan 19-20.00.
men blev istället prat med linda i luren under halva programmet. så ja hängde inte riktigt med i tv-världen

och gissa vem som ringde mig idag mitt i maten?! :D
glad blev jag för det var mitt lilla lyckopiller josse minsann. mycket trevligt
och det första hon säger när jag svarade var
-hihi oh blir alltid lika glad när jag ringer dig för du blir alltid så glad när jag ringer.

klart jag blir jö! tuff brud dendär josephine. hon ska ut på upptäcksfärd runt om i indien alldeles på egen hand i en månad nu innan hon kommer hem. riktigt strongt. att våga ge sig ut i stora vida världen, till främmande platser helt själv.
det är ju inte alla som klarar av det inte. eller vågar dvs.

men nu ropar pappa, han vill få ner mig i bubbelpoolen på ett kvällsbad.
hm orkar man? vore ju bra för kroppen med lite massage och bubbel i 38+ grader.

sjukt stel i ryggen idag faktiskt. bara suttit i solen hela dagen, funderar på en kvällspromenix nu när det börjar bli så ljust om kvällarna. då kan man ju faktiskt ta en vid denhär tiden.

dissar nog poolen ikv, promenix får det bli!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0