<3

idag har jag jobbat på hela dagen. slutade kvart över sju. och då mötte jag upp pappa i kungsängen så övningskörde att jag runt lite :) gick bra.
sen blev det pastasallad till middag.
och pysslat med bilder på datorn hela kvällen typ. klockan bara ticka iväg!

ska nog mysa ner mig i sängen strax.

i fredags- "bitti" åkte jag till katrineholm för att gå på farfars begravning. den var jätte fin.
sov sedan över hos farmor. blev en sen kväll med släkten och massa vin! blev en riktig fest :)

lördag kväll när jag kom hem kom bells förbi.
vi träffa lite vänner, åkte förbi donken och max.
sedan till sportbaren.
där jag faktiskt spelade på domdär spelmaskinen för första gången. och vann 110 spänn!! ;D
så gick till baren och köpte två cider för mina vinstpengar :))
var en kul kväll.
jag och bells vakna upp mitt på ljusa dagen, ville helst inte vakna upp alls. mådde väl som jag förtjänade..
blev upphämtade och åkte till bro och körde en bakisdag hos fredde hela dagen. kolla film och slappa.
fett skönt.



begravningen, farfar <3






vila i frid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0