torsdag

idag är det dagen efter den nionde dagen i den nionde månaden år tvåtusennio.
alltså 10/9 idag!

sov med B inatt, och kom på att jag drömde att jag red på en kossa inatt. helt sjuk dröm :/
undra vad det kan betyda?

nu sitter jag på jobbet och äter lunch.
ikväll ska jag förbi lägenheten och städa undan lite innan den nya hyresgästen flyttar in. ska ge honom nyckeln idag. sen ska jag övningsköra med pappa en stund.

men tror nog att detta blir en vännerfri kväll idag, för ovanlighetens skull.
har en del att ordna med innan imorgon.
för imorgon åker jag nämligen till katrineholm. farfars begravning är då.
så måste hitta några fina kläder också att ha på mig. och fixa naglarna.


ska ut and take a smoke now.
pyss






Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ B E L L S★

du bööööör byta namn till " offie "när du kommenterar ,

jag vet men de får vi absolut göra :D (Y) i helgen eller ngt :D

2009-09-10 @ 15:55:38
URL: http://bellyy.blogg.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ B E L L S★

aw sötnos det samma <33 :)

2009-09-14 @ 15:32:09
URL: http://bellyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0