tjingeling badring

då är äntligen fredagen här :)

ledig helg och löning, kan inte bli så mkt bättre.
plus att päronen är på öland. så har huset för mig själv!

och ikväll ska vi röjja natten lång hos mig, alla tjejerna på jobbet. nästan alla iaf.
kanske blir utgång. det återstår att se ;) men kul bliré


igår vare filmkväll hos mig, var aspeppad för att min tjejkompis hade rekommenderat typ "världens läskigaste" skräckfilm till mig, enligt henne själv. drag me to hell heter den!
hon sa att man dör av rädsla!!

så vi alla satt i soffan med STORA förväntningar på att bli så sjukt rädda ;O
men var ju skrattretande förf*n. var mer en komedirulle i mina ögon.
så det blev ju en stor besvikelse så taggad som jag var på att flyga i taket av rädsla..
men men next time! ;0


jaja, nu får det räcka!
tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0