lol

hemma från kvällsprommenaden, skönt varé. min egen terapi. gå av sig alla tankar och funderingar.
väntar på att min kära granne ska komma hem. så vi kan kan ta en kvälls cigg och snacka lite skit

gjort en hårinpackning ikväll också. och käkar tabletter för håret också, en morgon och kväll.
så det ska må bra! :)


haha jusste, idag efter jobbet när jag står och väntar på tåget. har musik i öronen och smsar med fredde.
tittar upp mot skärmen på perrongen, tåget var försenat 2 minuter.

fortsätter smsa... och nästa gång jag tittar upp så åker tåget rakt förbi mig. då har alla människor både klivit av och på tåget och jag har stått där som ett fån i min egna lilla värld och inte mäkt ett skit.
hur fan kan man inte märka när ett stort feet tåg kommer farandes framför ögonen på en?!

så det var bara att vänta på nästa.
gud så knasigt det kan gå efter en stressig dag på jobbet.
ringde fredde och skällde ut honom, sa att allt var hans fel att jag missa tåget!
hahah




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0