ibland önskar man att dagen efter aldrig kom!

hahahahhahaha fyyyyfan vilken rolig kväll vi hade här hemma igår!!!!
så sjukt jävla röjj!
dansa hela natten som aldrig förr! bästa kvällen på länge!!!
nu jävlar ska ni får se på bilder! ;)

kvällen börjar, massa mat!

detdär fick du till jossan!

 
hahaha men lilla jossan bra försök!


singstaret gick igång!!







helena kan sin grej!!


hahah stora groggglas säger ja bara, fylleögat


mitt "lilla" grogg-glas


jessica :) och jossans öga ville visst va med på ett hörn också. hahaha

en två tre..fyra..fem ciiiider jossan!! undra hur många du hade i bhn när du vakna ;)


haha, gud så taggade vi ser ut tjejer?!




GINA PARTEY!


sneeeeögat?


Ett ljus som microfon helena?? hur tänkte du då




jossan knows how to work it!!

hahaha glad eller vad?

varför dansa på golvet när det finns stolar liksom


jossan smyfotar ser ja ;o


hahahah kolla in barret liksom!




hahaha, varför blanda ut när man kan köra rent som helena!


haha mot kvällens slut för lilla jossan!

hahah skrattar så jag gråter


nu fick ni följa med på kvällens resa!
gick väl och la mig på morgonkvisten nångång.
kan inte ens föreställa mig helena när väckarklockan ringde imorrse! haha fyfan


Kommentarer
Postat av: jossan

INTE okej emma, inte okej... ahhaha ! fy faan

2009-09-26 @ 16:25:53
URL: http://j00ssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0