hurtig

godkväll folket.

skriver ett par rader innan jag kryper till kojs.

idag har jag varit ledig igen.
började med att jocke väckte mig på mobilen, så gick över till han och drack en kopp kaffe :)
sen tittat en del på tv idag och slappat i soffan. gossip girl bland annat ;)
fikade med jenna på sportbaren vid två tiden och sedan solade ja en stund.
tog en powerwalk med maddo på kvällskvisten. va superskönt!
gick joggingspåret vid mig.
och sen idol! och nu ligger ja här under täcket!

igår mötte ja upp josse på kvällen. så käkade vi middag och dela på en flaska vin.
var kalas mysigt att träffa min lilla brutta igen :)

imorrn är det jobb igen.
jusste blir ginatricot fest hos mig nästa fredag också, grill och vin!
ska bli skitkul. vi körde ju aldrig någon sommarfest, så nu får dt bli höstfest med tjejerna på jobbet istället! ;D
kmr bli kalaskul!



godnatt!


Kommentarer
Postat av: jossan

fullast vinner och herre jesus va taggad jag är :D:D:D

2009-09-17 @ 16:24:39
URL: http://j00ssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0