hej och hå

i fredags hade jag dundermysigt hemma med jennifer. myste i soffan, titta idol. gjorde lermask.
och fick en liten present av jennifer också. en huvudmassage "grej". skitskön. vet inte vad man kallar den för faktiskt. ;)

i lördagskväll blev det rajtantajtan. träffade en tjejkompis som jag inte träffat på år och dar, sandra heter hon.
åkte till en hemmafest i högdalen med josse och linda och träffa sandra där.
var kul. bara massor av nya ansikten :)

sedan drog vi till snaps på söder och mötte upp lindas pojkvän och vän och sedan vidare till nåt annat ställe som jag inte minns namnet på. men höll mig rätt så nykter ska ni veta.

jag, josse, sandra och therese (tror jag hon hette) ;)





söndagen jobbade jag till halvtre. var rätt så övertrött och fnittrig hela dagen. som man kan bli dagen efter liksom.
fredde och niklas kom till jobbet och hälsa på sen var jag med dom hela dagen.
hade kul som fan. eller jag hade iaf.

käkade lunch på golden cave och ngr kaffe på det. och en till övertrött prick kom och gjorde oss sällis.
sen blev det filmkväll, såg never break down, grym film. en av dom bästa jag sett faktiskt!
sen fick jag skjuss hem. och tog en kvällsprommenad på det. hurtigt va?

söndagen, solen skiner för fullrulle!

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0