fredagsmys, om det så är det sista jag gör..

andra dagen efter gymmet ger visst mer träningsvärk märker ja.  min tjejkompis linda varnade mig för det. att det är inte dagen efter som det känns som mest. vänta du bara till den andra dagen sa hon ;) hah
träningsvärk är en skön känsla. då vet man iallafall att man gjorde något rätt på gymmet.

ikväll kommer syrran och hennes pojkvän över, blir trevlans. hoppas på lite singstar också ;)
igår åkte jag in till stan, shoppade loss lite. det kliade i fingrarna på mig efter lite nya grejjer.
hitta ett par riktigt snygga boots faktiskt, en väska och en pälsväst.
så jag är rätt så nöjd med gårdagens inköp.
sedan träffa jag på bells i stan. så hon luncha med mig och sedan drog vi till hennes lägenhet på gärdet och drack kaffe och titta på en rulle.
sedan kom snälla niklas på kvällen och skjussa hem mig ; )

ska hitta lite träningskläder idag tänkte jag.
ska gymma med freddan på söndag! taggad like hell!

tjenmors, ha en trevlig fredag allesammans.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0