:)

oj oj.. det var ett par dagar sen jag skrev i bloggen min nu..

hade en toppenhelg med mina vänner.
blev en liten reunion kan man säga,  gamla gänget åter samlat igen.
både fredagen och lördagen bjöds på spel, skratt, dans, prat, mat, lagade middagen själva gjorde vi minsann.
ingen hemkörning här inte.
varit en trevlig helg dethär.

vårt fina uppdukade middagsbord i lördags. innan matchen och körslaget drog igång :)




och på söndagen när man vaknade upp var man lagom seg. så spenderade min vilodag med josse. vi lagade god middag ihop i bålsta och kollade film. dissade gymmet med fredde tyvärr ;o


en ny blus jag köpte mig i veckan.
väldigt sött mönster tycker jag.
dock inte så vacker själv. men vafan ; )



ledig imorgon och på onsdag från jobbet.
och fullbokade planer båda dagarna.

nu ska jag dra täcket över huvet och sova, ögonen börjar kännas väldigt tunga :o
godnatt mina sockertoppar, tjao

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0