:D

JAG ÄR GLAD!

nerverna har spökat en aning över en grej men fick goda nyheter nyss. så nu är jag på toppen humör : )))

gud vad jag längtar till fredag! jag och och linda hela helgen lång.
och körslaget kl 8 på lördagen, taggad som fan. upplandsbro ska ta hem segern! :D



jusste på tal om körslaget, det blev en toppenkväll i lördags hemma hos issa.
vi fyllde upp våra vinglas, öste på med popcorn i skålarna och hejjja på jocke på tv rutan!
va en kanonkväll. kom massa trevliga tjejer. några man inte sett på evigheter.
sedan drog vi till sportbaren och shaka loss! va jätte kul :))
men typ inte fått några bilder alls från kvällen.
men här får ni en bild på mig och josefine fin fin iaf från i lörd:)
körde jeansskjortan sörru.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0