pepp!

god förmiddag folket

inte varit så aktiv här ser jag..
så tänkte väl att jag kan skriva ett par rader på min lediga dag!

hade körlektion i måndags, rulla på bra det ; )
ska på en kurs på måndag nästa vecka. då blire upp med tuppen, från kl 08.00 - 11.30
ska bli intressant. dom ska prata om bilolyckor i typ 3 timmar.. hmm my favorite subjekt..
nämen blir nog lärorikt.

igår tog jag en powerwalk på en timme minsann. va riktigt skönt.
tror jag ska ta en ikväll igen.
tänkte tvinga pappa att övningsköra med mig också ; )
och linda ringde imorse och försökte övertyga mig om att åka till älvsjö och gymma med henne idag.
men kändes lite som att ta i att åka till andra sidan stan för det. så tar min pw ist ;)

luncha med jossan igår också. och fixade till mina naglar lite.
butiken är under ombyggnad nu. ska bli kul och se hur det blir när dom är klara!

idag ska jag tvätta och försöka få någon ordning i mitt rum.. suck
det blir ett heldags projekt tror jag nog.

och tänkte hinna med en solning också kanske. we'll see..

helgen var mysig, två vinkvällar i rad och massa prat och kortspel. blev ingen utgång och tur var det.
behöver hålla i mina pengar lite känner jag.
jag är nog tamefan mästare på att spendera pengar.

fika luncher middagar småköp shopping bio taxiresor drinkar cigg u name it. jag älskar att lyxa till det!

men måste börja tänka lite smart nu tror jag.. vi får väl se hur det går med det haha

jaja. nu har jag en del att stå i med. have a nice day sweetiepies. ciiioo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0