ny vecka igen, time just flyes away

tjingeling!

idag har det varit full rulle på jobbet, tusen saker som behövdes göra.
gjorde väl runt 100 kanske. resten lämnar jag till "jossorna" imorgon! ;)

helgen har varit kanon, blev middag hos mig i fredags och ett besök i jacuzzin också minsann 
och sleepover party.
så fredagen var myspys.
lördagen var ju somsagt allhelgons dag. dagen för att tända ljus och minnas och hedra dom som inte längre finns.
så me and my family åkte ju självklart till robert och tände ljus, var väldigt fint :) ♥
och så tände vi ett ljus för erik, som jag saknar så oerhört mycket,
och jesper, som var en så gó och glad kille,
och mormor och morfar och farfar.

skulle kunnat tända ett helt hav med ljus för alla dom som lämnat oss genom åren.
för det är så många. helt sinnesjukt när man tänker efter ?!

jaja, ingen idé att tänka för mycket. då blir man väl galen tillslut.


sedan bar det av till älvsjö, till lindas nya lägenhet, käka middag och myste. var precis en sådan kväll jag behövde. angelica kom dit också, trevlans trevlans!

och söndagen vare upp med tuppen och bege sig från älvsjö till jobbet!
men det gick så bra så!
och gissa vad jag gjorde på sundaynight?! jorå minsann, jag åkte på bio och såg komedin "trubbel i paradiset". riktigt kul film!

men nu säger jag godnatt tror ja. imorrn ska jag ta min första körlektion. det ni!
men ska nog plugga lite teori innan jag somnar så jag inte gör bort mig allt för mycket imorgon ;O

puss o kram


p.s tack snälla för dom fina kommentarerna jag fått i mitt förra inlägg, det värmer  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0