hej

hey bloggen!

nu var det ett tag sen igen, är inte så aktiv här längre..
igår skulle vi kört en utgång men sedan ställde vi in det.
och rätt glá för det är jag.
va skönt med en lugn kväll. skulle upp tidigt idag också så kunde vakna med ett gott samvete :)
blev film/myskväll hos mig ist med jossorna!

och jag har känt mig ganska så stel i nacken och axlarna dom senaste dagarna och inte riktigt förstått varför :/
men idag på jobbet kom jag på det, det är pågrund av den nya kassadisken vi fått, den förra var mycket lägre så nu när jag står där så spänner ja mig och höjjer axlarna mer.
men blir väl bättre när jag vant mig. i hope !

nu sitter jag hos josse och rickard faktiskt i bålsta. jamenvisst sörrni för jag är ute i bålsta ikväll!
ska käka middag och dricka vin, josse håller på och slänger ihop nån jätte god rätt. kan knappt bärga mig!
sen ska vi möta upp en jäkla massa folk och bowla, woho
ska fira kaisa ikväll, så blir nog kul.

men nu kurrar magen rätt rejält, ska assistera josse lite  tjao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0