dagens

kort sammanfattning om min dag

började jobbet kl 4 så hann med en kaffe och mys hemma hos angelica innnan.
när jag kommer till jobbet är inte en kotte där.
byggarna hade visst nycklarna till vårt andra lager där alla kläder befann sig.
och anledningen varför jag kom in var ju pga att få upp alla kläder i butiken igen
som ni nog förstår så gick ju inte det så bra eftersom inte en kotte var där och inte nycklarna heller.
så ringde runt och hade mig i två timmar sedan åkte jag hem

när jag larmar butiken inser jag  även att jag glömde min jacka där inne.
och av säkerhets skäl kan man inte larma upp igen förrän 5 timmar senare.
så fick åka hem i endast tröja och det ska självklart regna också.

kände att då ska jag iaf unna mig med en skön solning så går ner till solariumet i kungsängen men då har dom tydligen stängt. så missar min buss och får ta en senare som endast kör ut till stora vägen.
så blöt blev jag minsann, men gympadojjor dom läcker in och ingen jacka. jippi!
och hungrig som bara den. endast ätit frukost.

haha jaja. det var min dag


och sovit borta ganska mycket denna vecka också.. mysigare med sällskap.
färgade jossans hår igår minsann! så nu kan man väl inte kalla henne för "blonda jossan" längre.
för nu är hon en het brunett! ;D

ska lägga in en bild så ni får se the extreme makeover
och slingade "andra" jossans hår här om dagen också. hon blev så fin så! :)

och nu ska jag ta mig ett varm bad och sedan börjar greys anatomy :)

och igår slocknade jag i soffan innan kl nio, det ni! var helt slut. 

ne nu orkar jag inte skriva nåt mer, ha en mysig onsdags kväll.
nu ska jag lägga mig i badet,  puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0