two days left, sen lämnar jag boet!

hm. vet väl inte riktigt om jag kan påstå att jag tycker att besiktingen gick galant idag
jag och pappa var stenhårda och petiga. så hitta väl en hel del fel som dom måste åtgärda.
hoppas dom bara håller sitt ord och fixar det innan helgen.

sen käka jag och pappa lunch på alex efteråt, och åkte till robert en stund.
träffa jennifer på kvällskvisten också.
vi båda är grymt taggade inför alla mysiga stunder vi ska ha i min lägenhet.
det känns bra :))

min underbara jenfa, hon är verkligen speciell för mig. hon får mig alltid på rätt spår igen.
känner mig stark med henne.

vänner, vad vore man utan dom? jädrans vilsen vet jag iaf.

jaja. imorrn ska jag jobba sen hem och packa lite till.
och josse är på konsert ikväll och rockar loss, fick ett litet smakprov i luren, 
men hörde mest skrik och vrål.  hoppas hon får en grym kväll. det förtjänar hon verkligen.

godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0