:\ :p :( :S :D .. sådär känner jag mig underfär nu.

jahap..
då sitter man här nu, vid sitta egna lilla köksbord och tittar ut ur sitt köksfönster.
helt sjukt
första blogg inlägget från nya lägenheten.
sov här inatt för första gången..
scarey

idag kommer familjen hit, ska åka till ikea och handla soffa och lite annat smått..
så blir en heldag med fix idag med.
höll på förfullt igår.

blir jobbigt när dt är klart och ingen är här hela dagarna.

jag är uppvuxen i villa och har alltid bott på underbara silkesvägen.
och nu gör jag inte det längre.
riktigt omtumlande. men känns väl bättre med tiden. när man vant sig och fått saker på plats.
ska sätta på en morgonkaffe nu och koka ägg tänkte jag


hejsvej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0