let it shine for heavensake!

hmhmhmhmhmhmhmh..

denna vecka blir skön.
jobbar bara tisd ons tors och sönd.

och fredag är det cissis studentfest på lidingö,
kommer bli grymt!!

allt e bra.. eller försöker intala mig själv det iaf..

aja orkar inte tänka på nåt!
tänker suga åt mig av all positiv energi runt omkring mig som jag bara kan
orkar inte va på dåligt humör. trött på det som FAN!

så hejdå till negativitet! drama, dryga människor. no more.
inga krafter kvar. kanske låter egoistiskt, men ibland får man faktiskt vara det.
just i denna stunden är jag bara så jävla trött. trött på skitsaker som sänker mig

jag har några väldigt speciella personer i mitt liv som skiner upp min vardag.
fest skratt kärlek

det är vad jag behöver nu!

fredag blir kalas, och nästa fredag flyttar jag!

tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0