my head is spinning round and round and round..

funderar på att sluta blogga
för här kan man inte riktigt skriva hur man vill, om vad man vill
tror jag ska ta och göra en ny och endast ge ut adressen till mina närmaste vänner.

man kan ju inte riktigt skriva för privat. vilket jag ibland skulle vilja.
det är trots allt internet.
tycker självklart att det roligt att vissa är intresserade. men jag är en riktig känslomänniska.
mina humörsvängningar går som en bergochdalbana. finns mycket att säga.
och allt ska man nog inte dela med sig på internet.
borde fan börja skriva dagbok eller nåt..


(mitt liv har ju varit lite bätte och lite enklare än i nuläget)

men é väl bara att fortsätta endå.
finns ju somsagt ingenting i världen att göra åt. bara försöka tänka positivt.
det är ju inställningen som formar livet som man brukar säga.
men jädrans vad svårt det kan vara att leva upp till det ibland.

ska försöka koppla av och sova snart.




ngr mobilpics från i fredags





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0