if it's not okay now, it's not the end..

livet är så skört. så skört..
för varje gång jag säger det så får det en ännu starkare betydelse för mig.

jag önskar jag kunde trolla.
trolla bort alla ovissheter och smärta.
trolla bort allt ont från mina nära och kära.

jag önskar jag kunde utföra mirakel. att jag kunde göra någon liten skillnad.
men känner mig så otillräcklig. jobbig känsla.

men finns iallafall för er. ni är inte ensamma.

jag önskar jag kunde skydda er, mina fina!

just nu är mina tankar hos linda och josse.
vill alltid ha er kvar, vi kommer klara oss. jag vet det. vi måste

:((

<3


Kommentarer
Postat av: jen

:( <3

2009-05-07 @ 00:27:10
URL: http://idie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0