..

tänkte bara skriva ett par rader. känns som det var ett par dagar sen nu.
sitter hemma i mitt hus i underbara brunna.
ätit middag här och suttit ute på altanen med familjen och pratat och myst.

och dom senaste dagarna har varit väldigt omtumlande för mig.
jag har sett mitt liv på ett helt annat vis.
uppskattar saker mer än jag gjorde tidigare.
och inser hur tryggheten man har haft omkring sig är en sådan självklarhet, tills den börjar glida ifrån en.
och man inser att man måste stå på egna ben.
man kan råka ta den en aning förgivet.

men men. tar det lite lugnt nu och försöker finna mig själv och hur jag vill göra framöver.
ska inte fatta några förhastade beslut ännu.
imorgon ska jenna laga middag tills jag kommer hem från jobbet.
blir lax och potatis. mums!

och måste bara få säga att jag älskar er , mina underbara vänner och min familj.
ni är det absolut bästa jag har i mitt liv!
ren lycka!!!

<3


Kommentarer
Postat av: Jennifer och Sara

och vi älskar DIG vet du. bästa emma. <3

2009-05-22 @ 12:58:29
URL: http://idie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0