.

hej folket

igårkväll och inatt var hur mysigt som helst.
jag och josse körde en helkväll i min lägenhet.
delade på en flaska vin och tände massor av ljus. hur mysigt som helst.
kändes verkligen jätte bra.

idag tog jag och josse en riktig sovmorgon och sedan åkte vi till kista.
ikväll har jag varit på coop, gjort min EGEN inhandlingslista om vad jag vill fylla mitt kylskåp och skafferi med :)
allting jag gör nu är så nytt.. bara att gå på coop och handla till sig själv. planera frukost, lunch, middag var pirrigt.

sitter vid mitt lilla köksbord nu med massor av tända ljus och radion på.
gjort iordning mig en avocado med skagenröra. mums

mindell kommer hit strax också en stund. skönt med lite sällskap.
läskigt att flytta hemifrån kan jag lova.
mycket bra känslor och rysningar..

älskar mitt hus där jag är uppväxt. tungt att lämna det. (seperationsångest)
fast lämna det gör jag ju inte riktigt. det står ju alltid kvar där.
och kan titta förbi när jag vill.
men känslan att inte vakna upp där och alltid gå förbi roberts rum.
morgonkaffet med jocke varje morgon. alla minnen som finns i alla dessa rum och alla minnen i vårt lilla brunna.
silkesvägen 3 är mitt hjärta och kommer alltid vara och lilla brunna med.
alla spontana prommenader på alla mysiga vägar i brunna med jennifer.
alla te-stunder i veckan med jen och sara. vår lilla trio
men den splittras inte bara för att det är en bussresa bort. icke sa nicke!


blir en stor förändring. men förändring är bra också.
imorgon ska jag jobba första dagen. och gå till tåget härifrån.
bor ungefär en minut från station. så behöver inte ta några fler bussar på mornarna nu.
och har centrum 2 minuter härifrån.

men nu kom mindell.  så godnatt.


imorgon kommer jennifer och sara hit, längtar såååååå!!!
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0