..

hm..
finner inga ord just nu för nånting.
och tänker inte heller försöka.

istället tar jag och berättar om min dag.
jobbat från 08.30-17.00
världens längsta dag, tiden gick så sakta. och knappt några kunder.
sov inte så många timmar natten till idag heller så var väldigt trött.
mycket tankar i huvudet. vilket inte är så konstigt efter allt som sker runt omkring en.

fick skjuss hem av sandra efter jobbet iaf. det var riktigt skönt!
och sedan färgade jennifer mitt hår ikväll plus att hon tog sig själv i kragen och städade mitt rum.
för en annan är ju den mest segaste och slarvigaste människan på jorden.
så någon måste ju ta tag i det.. tack så hemskt mycket för din insats min vän!!!

får ju inte glömma min bästa jocke också. honom har vi varit med hela kvällen.
mycket prat ikväll

och imorgon blir ingen lugn dag heller. trots att jag är ledig från jobbet.
ska upp tidigt för att träffa jocke, sedan möte med banken kl 11. sedan tänkte jag klämma in en solning.
sedan hem duscha och fixa.

skönt att jag hann med färgningen idag, annars hade det blivit för stressigt.

ska försöka sova nu. klockan tickar.
tusen tankar. mest oro för mina närmaste.
men ska försöka koppla bort.

love u guys! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0