våren är påväg!

idag blev det sovmorgon till kl 11.
sedan frulle och kaffe med jocke.
sen har jag tvättat, men måste städa ännu mer på rummet. långt ifrån cleant!
underbart väder idag, varmt och sol
blev en vår prommenad med jennifer, med glajjorna på! underbart

nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig lite.
blir middag med sabine vid kl 6 på golden cave.
och sedan får vi se vad vi hittar på efter det. blir en sleepover iaf :) mys!
så skönt att inte behöva sova själv.

love my girlfriends!
men nu ska jag börja fixa lite!

och till helgen ska jag träffa linda :) <3

hörs later, krams hejj!


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAPP det ska du :)

då jävlar !

2009-03-17 @ 17:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0