mitt itu

herregud, vad är det för fel på mig?!

är ett enda stort nervvrak typ. mitt huvud bara snurrar runt på högvarv konstant.
nog aldrig känns mig såhär obehaglig tidigare, förvirrad, tom, vilsen, kluven mitt itu

har haft en alldeles underbar vårdag idag, suttit ute i solen och njutit. vaknade upp med bine, så åt vi frukost och sedan följde jag henne till bussen för att hon skulle jobba.
sedan har jag prommenerat och haft det skönt med jocke och jennifer.
endå på något vis så känns allting så fel vissa stunder.
stog och lagade mat, men mina tankar var någon helt annan stanns.
märkte helt plötsligt att jag glömde världens självklaraste ingredienser i köttfärsåsen.
och jag glömmer inte sånt. så tårarna började bara forsa ner. för igentligen INGENTING!
men jennifer lugna ner mig.

känner mig som ett enda stort KAOS!
vad är det med mig ?

vill bara att allt negativt ska försvinna ur min närvaro.
vill bara att bra saker ska hända, varför kan aldrig någonting bra hända mig! :(
avskyr att må såhär, make it go away!


jag är fan en glad människa!!!

 åker till josse nu! snälla låt mig må bättre då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0