tors

imorrse drack jag mitt morgonkaffe i vårsolen på jockes baksida. det var någorlunda varmt faktiskt.
så fick bli skinnjackan idag!

dagen har gått rätt så fort på jobbet idag faktiskt. mycket att göra.
och fick stor leverans idag av kläder, vilket alltid är kul.
rean ser ut som hej kom och hjälp mig.
efter löning beteer sig folket som djur i butiken. ligger mer på golvet än hänger på galgarna.

men skönt att ha fullt upp, då flyger tiden iväg.
när jag kom till tåget kom en liten söt (retard) gubbe fram till mig och ville hålla mig i handen.
känner igen honom sen tidigare.
första gångerna blev jag jätte rädd för honom men nu har jag förstått att han är helt ofarlig.

han kommer alltid fram till mig och frågar vad jag heter och vill hålla mig i handen.
rätt så gulligt faktiskt.
haha
sen gick jag till golden cave efter jobbet och drack en te med jenna :) va mys
sen visade det sig när vi skulle åka hem att min buss inte gick på över 40 min.
så då satte vi oss på sportbaren och delade på en cider. och så ville bartendern bjuda oss på en melonshot var.
och det tackar man väl inte nej till :)
 
sen när jag kom till stationen åter igen, är det ett gäng fulla ungdomar som hänger där.
men dom gjorde inget större liv men endå kan inte väktarna låta dom vara, så blev lite småtjaffs

men nu ligger jag äntligen under mitt varma täcke och tittar på tv :)
ska sova snart.

sen imorgonkväll är det helg :)
sabine och jag gör sällskap hem till mig efter jobbet.
blir någon middag och lite vin. sedan får vi se vart vi hamnar.
men trevligt blir det iallafall!

nu ska jag sussa!

natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0