soulja boy- kiss me through the phone

vinkvällen med josse igår var verkligen vad jag behövde. vad vi båda behövde tror jag.
kändes så skönt att äntligen få en kväll för oss själva igen. var över en månad sedan sist.

tände massor av ljus, lugn musik på radion spelades och satt i soffan och bara pratade och
pratade om allt från himmel och jord i timmar..

sen kan jag väl medge att det inte var helt lugnt hela kvällen. efter nåt glas vin vill ju självklart josse byta till lite partymusik och shaka loss.
inte så oväntat direkt.
men vid ungefär kl 1 kom vi i säng!
så fick vår skönhetssömn iaf, vi båda började kl 12 idag så det var lugnt!

tack för en underbar kväll min josse.
människor kommer och går i ens liv,
men när det gäller oss så tvivlar jag inte en sekund på att vi kommer att vara bästa vänner genom hela livet.
du en sådan person som jag aldrig kommer släppa. no mather what. 
trots allt mörker omkring oss, allt vad vår vänskap har behövt gå igenom så kan vi fortfarande lysa upp varandras vardag.
skratt, fest, tokigheter och kärlek tar det aldrig slut på när det gäller oss två.


love u till the end off time, du är min klippa!

här kommer en skön låt! enjoy people
 




imorgon är det fredag!

Kommentarer
Postat av: Josie

Åg min Emma. Jag känner detsamma, var underbart att se dig och att få prata ut om allt!

Du och jag genom vårrt och torrt! Älskar dig bästis!



<3

2009-03-20 @ 07:37:44
URL: http://josiek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0