proppmätt ;O

sitter hemma hos bine nu :)
vi gick till ica och handla massor av godsaker efter jobbet.
så nu är jag alldeles proppmätt!
känner mig jätte fet :/ yyyyysch

ska nog ta tåget hem strax. så jag inte kommer i säng allt för sent.
skulle lätt sova över här, är för seg för att röra mig.
men bine ska upp kl 5 imorgonbitti. inte direkt så sugen på att gå upp då när man själv börjar kl 11..

idag kom åsa in på jobbet också och shoppa loss lite (erik och toms mamma)
så vi hade en lång pratstund. var kul att se henne igen :)

sedan kom kaisa in också, så vi lunchade ihop en timme.
va mycket trevligt med hennes sällskap, gyllig tjej detdär  :)

men men. nu får det räcka för mig. måste börja tänka på refrängen.

ha en mysig onsdagskväll folket.
natti natti

Kommentarer
Postat av: Josie

frågan är ju varför du inte säger till när du är i bålsta?

2009-03-26 @ 07:30:11
URL: http://josiek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0